Dagens Träning

Sådär ja, nu var även denna helg över.. känns lång men ändå så väldigt kort!
Idag har T och jag gjort pepparkakshus, jag brände mig, och tappade min sida av pepparkakshuset (som enligt mig var den finaste sidan) så nu har vi ett T-hus som såklart innehåller DIF! 
NO COMMENTS!
 
Efter pysslet så fortsatte vi mot gymmet..
30 minuters spinning väntade på oss, ett tufft men skit roligt pass! Dock blir jag lite irreterad, min puls klocka vill inte alls fungera. Det gör mig så förbannad, jag har bytt batteri på både klocka och band men ändå så vill den inte fungera! Får nog ta och köpa mig en ny snart! 
Iaf, efter Spinningen körde vi Mage också, Skit tufft men så nödvändigt! Det var ett tag sen jag tränade nu (1 vecka) men va fan, annars tränar jag ju måndag - torsdag.
Så nu ska de bli skönt att kunna köra igång den här veckan redan idag! 
 
I morgon börjar jag ju på Nora Kraft och Kondition.. Ska bli så kul!! 
IM READY! 
 
Är det så att ni är intresserade av att gå ned i vikt och få hjälp på vägen, så hör av er till mig så ska jag hjälpa er! 
Om ni vill veta lite mer om hur vårat program ser ut kan ni gå in på Xtravaganza.se där hittar ni all info ni behöver. Eller om ni har några frågor kom eller ring till Nora kraft och kondition! 
 
Nu fortsätter våran kväll med mys film <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0