Sjukstugan på Svartälvsgatan

Nu har även denna korta helg snart gått i mål.. eller snart det är ju många timmar kvar, men snart ska jag starta bilen för att åter igen ta mig hemmåt till Nora! 
Har varit hos mamma sen igår förmiddag, somnade nästan på en gång runt 12.30-13.00 och vaknade 16.30! 
De va inte alls vad jag väntade mig av gårdagen! 
Vi gjorde god mat såklart, Oxfile! Den vart alldeles perfekt!! 
 
Nu väntar jag på sista tvätten så ska börja packa in allt i bilen! 
 
Hemma ligger T med en ond nacke och jag sitter här och har fått feber och täppt näsa, de blir hem och knarka tabletter så jag kan jobba hela veckan! Lite feber stoppar inte mig!! 
 
Troy finns alltid vid min sida på något sätt.. de här var hans nalle <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0