Min Lista av 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag sa upp mig, det var en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra, och har aldrig gjort något sånt förut! 

hur har ditt 2013 varit? Höga berg och djupa dalar, de va mitt 2013

Blev du kär i år? Nej, jag har varit kär i snart 7 år! 

vilket datum från 2013 kom er du aldrig glömma? 16 Oktober <3 

Vad är din största framgång 2013? De största är att jag har fått en utbildning som hälsokonslut! 

Bästa köpet? Jag har köpt mycket under 2013, men den som jag inte har fått ännu är min Ipad air! 

Vad spenderade du mest pengar på? Inredning och kläder helt klart! 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Somma0ren, prakikplatserna, människorna, gymmet, familjen.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? My Immortal - Evanescence

Vem har du umgåtts mest med? Familjen och vännerna på gymmet! 

Har du haft ett förhållande under 2013? Självklart!

Vart reste du under 2013? Till Göteborg och Stockholm, 2014 ska jag resa till ett varmare ställe! 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer resor och mer pengar! 

Vad gjorde du på din födelsedag? Vart firad av mina nära och kära

Finns det någon som skulle gjort ditt år bättre? Jag tror att jag behövde ett sånt här år, tror jag har växt under detta året som jag inte trodde jag skulle göra.

Vem saknade du? Troy lee så klart <3 

De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara människorna som är på gymmet och på mina praktikplatser, har funnit vänner för livet! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Du klarar allt! Bara du kämpar! 

 

 Nyår 2013
Emelie
2014-01-06 @ 22:44:57
URL: http://sunshinestories.webblogg.se

Ni är så söta tillsammans! Superfint sminkad är du också :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0