Ny inköpt

 
I Lördags mötte jag upp Mamma och Mormor i Frövi och åkte till Smultrongården sen fortsatte vi in mot Örebro för att göra en lite shopping runda.. 
De här var det jag fick med mig hem ...
 
 
1. Baby Lips - Intense care/ 2. Beautyblender från Åhlens/ 3. Batiste torr schampo/ 4. Maybeline Mascara
 
Baby Lips - Älskar den, jätte mjuk på läpparna! 
Beautyblender - Hatar den, den tar all färg från fondationen, super åt sig allt!! Jätte minus
Batist torr schampo - Jätte bra, dock blir man väldigt brun i hårbotten, kliar de då så blir man skitig om händerna! 
Mascara - Osäker än så länge, den är så ny att de är svårt att måla med den.. men jag tror att jag kommer tycka om den! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0