Tvättstuge problem

Vad trött man blir...
 
Här går man upp kl 7.00 på en ledig dag för att tvätta... 
När jag kommer in i tvättstugan så står de ju en jävla tant där med sin tvätt och proppar in den i maskinerna..
"Ursäkta, men jag har bokat den här tiden" - säger jag
"Jag vet, jag gjorde fel" får jag till svar från henne...
 
Men plockar man inte ut sin jävla tvätt då? Ne, hon fortsätter att proppa in i två av maksinerna, och så säger hon "Du har ju inte så mycket, så jag kan väl ta dom här två..." 
Jag slänger in min tvätt i de andra två som finns där och går min väg! 
 
Hur svårt kan det vara? Har man inte bokat tiden så fortsätt inte att lägga in tvätten och ta min tid..
Jag förstår inte! Jag skulle själv aldrig tvätta när det inte är min tid, man har ju en bokningslista för en anledning.. 
Visst jag hade inte så mycket tvätt den här gången, men det är inte första gången som hon står där inne när jag har haft tid. Lite eller mycket tvätt ska inte spela någon roll, de är själva grejen! 
 
Någon mer som känner igen sig?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0